Terá lugar o vindeiro domingo 15 de setembro de 2013 con saída ás 9:30 horas.
O punto de partida: estará situado na área recreativa da BOUTUREIRA. Chégase desde Ourense a través da estrada OU-0517, en dirección Ourense - San Cibrao das Viñas - Vilanova - Soutopoenedo - A Merca... No quilómetro 6,500, nada máis pasar o campo de fútbol e as piscinas, estará sinalizada a entrada cara á Boutureira.
Localización GPS da entrada á Boutureira en WGS84 para empregar nos GPSs de uso corrente.
Percorrido
Vaise realizar sobre unha distancia aproximada de 18,5 quilómetros, e constará de un tramo de forma circular, con punto central na BOUTUREIRA, podendo acurtar o percorrido no qulómetro 15 polo tramo alternativo sinalado.
TRAMO: A Boutureira - A Torre - Penedo - Rante - San Cibrao - Muíño Victoria - A Boutureira. Distancia: 18,5 quilómetros.
Todo o percorrido estará sinalizado, sendo obrigatorio o paso polos controis establecidos pola organización.
O participante que se retire deberá avisar no control máis próximo.
O perfil da proba pode considerarse de dificultade media.
Avituallamentos líquidos nos quilómetros 6,2 e 13,2.
Inscrición e dorsais
A Inscrición terá o prezo de 6 EUROS e dará dereito a un bidón de aluminio conmemorativo, avituallamento, bocadillo e bebida. Tamén será opcional unha ración de polbo, pan e viño con ticket de reserva de 6 EUROS, antes do día 12 de Setembro, e poderá realizarse dos seguintes xeitos:
A). - Directamente nas tendas de deportes: Armería O Vinteún (988 373 766), Running Sport (988 100 660), Takos Sport (988 373 700), Intersport Bouso (988 226 592), Sequesport(988 617 707), K2 Ourense (988 045 073).
Co boletín de inscrición que se atopa no triptico, ou con este boletín de inscrición cuberto e pagado, recollerase o dorsal e o ticket do polbo.
B). - Directamente no Concello de San Cibrao das Viñas (Concello: 988 381 034), do seguinte xeito:
1º -Realizar o ingreso do importe da inscrición (6€), e opcionalmente o importe do tícket do polbo (6€), na conta 0046 0066 90 0002000930 do Banco Gallego, ou na 2080 0476 13 3110000041 de Novagalicia Banco, ata o día 12 de setembro inclusive. No concepto do ingreso terá que aparecer: ANDAINA e o NOME da persoa inscrita.
2º - Cumprimentar o seguinte boletín de inscrición , e entregalo no Concello en horario de 8:30 a 14:00 e de Luns a Venres xunto co resgardo do ingreso, para recoller o dorsal e o ticket do polpo.
C). - Por Fax, do seguinte xeito:
1º -Realizar o ingreso do importe da inscrición (6€), e opcionalmente o importe do tícket do polbo (6€), na conta 0046 0066 90 0002000930 do Banco Gallego, ou na 2080 0476 13 3110000041 de Novagalicia Banco, ata o día 12 de setembro inclusive. No concepto do ingreso terá que aparecer: ANDAINA e o NOME da persoa inscrita.
2º - Cumprimentar o seguinte boletín de inscrición, e remitilo ó Concello xunto co resgardo do ingreso por Fax ó 988 381 101
3º - Esperar a confirmación da reserva por parte do Concello, co número de dorsal, por correo electrónico, por Fax ou por teléfono.
4º - Recoller o dorsal calquera día de luns a venres e de 8:30 a 14:00 nos días previos a Andaina, na Casa do Concello, ou o día 15 de setembro no punto de saída, media hora antes do inicio da andaina.
Nota: Non se realizará a devolución dos importes no caso de non recoller o dorsal ou o tícket do polbo.
As tendas de deportes subministrarán dorsais ata o día 12 de setembro e ata un máximo de 300 participantes.
No Concello de San Cibrao das Viñas poderán retirarse ata o día 12 de setembro.
Se quedasen dorsais libres, poderán recollerse na Boutureira o día 15, ás 9:00 horas, antes do comezo da proba e ata chegar ó tope de 300 participantes.
Non se permitirá participar a ningunha persoa sen dorsal.
Responsabilidades
A organización declina toda responsabilidade en caso de accidente ou neglixencia.
Os participantes exoneran á organización de toda responsabilidade no caso de accidente ou lesión.
Premios
Tódolos participantes que acaben un tramo da proba terán dereito a un bidón de aluminio conmemorativo.
Haberá premio para o CLUBE con máis participantes.
Haberá sorteo de agasallos entre tódolos participantes.